lördag 23 januari 2010

Finfina bilder...

Hej på er! Nu har jag hittat min lilla blogg igen ;-) Innan jul så tog jag och min syster vårt förnuft tillfånga och besökte en fotostudio. Vi själva var inte så sugna på att stå modeller men det var våra ungar minsann. Det blev en massa superfina foton tagna på de Wikströmska barna :-) Kusinbus...



Idag fick kameran följa med till stallet. Jag vet inte varför bilderna blev så små här men det gåtr ju klicka på dem så blir de större. Judith tyckte väl inte det var jättekul att bli avbruten i sitt hästskitsätande men hon gick med på att sitta still en liten stund.

Här är alltså Napoleon! Min nya medryttarhäst :-) Jag är jätteförtjust i honom:-) Han är snäll, pigg och verkar duktig. Eftersom det är en massa snö och ganska halt så har jag inte kunnat rida "riktigt" ännu, det blir mest att lulla runt i skogen och det är ju inte fy skam det heller... Träning får jag ju på måndagarna på ridskolan :-)













1 kommentar:

Åza sa...

Wow,stort å fräscht stall och vad otroligt fin Napoleon är.. =)
kram