torsdag 27 maj 2010

Vårt smultronställe...

Av en slump hittade jag in på Säröhus hemsida http://www.sarohus.se/ för några år sedan. Visst hade jag hört talas om att det ligger en stor vacker anläggning ute på Särö men jag trodde ju bara att det var för större tillställningar samt för konferens. Gissa om jag blev glad när jag såg att har sk weekendpaket för "oss vanliga" :-) Vi har besökt detta paradis tre gånger (en gång per år) för att ladda batterierna och för att njuta och ta det lugnt i den vackra miljön. De två sista gångerna har goda vänner åkt med och det har varit jättekul, det är inte så ofta man ses när vardagen rullar på... Att komma hit och bara vara ett dygn är otroligt härligt, vi känner att detta är vårt smultronställe och det betyder mycket för oss. Nu när Niklas är sjuk så drömmer vi om saker vi vill göra och när hans hjärtoperation är över och han är piggare igen så ska vi verkligen försöka styra ut till Särö igen... Det vore såå underbart!!!

1 kommentar:

emelie sa...

håller tummarna för att niklas får bli bra snart!