tisdag 21 oktober 2008

Ingen tid- ingen lust...

... Jag har inte orkat blogga på lääänge! Det har varit ganska rörigt hemma i samband med att vi har påbörjat vår "homemakeover" Förra helgen slipades golvet i vardagsrummet och det blev såå fint! Vi har införskaffat några nya möbler, det behövdes kan jag lova. Igår åkte vi en sväng till Jysk för att köpa en förvaringshylla till Valters rum och gissa om jag blev glad när jag såg att de sålde ut ett vitrinskåp-visningsex för en struntsumma! Just detta skåp har vi pratat om att vi vill ha:-) Jag har inte hunnit fota nåt hemma, jag kommer lägga upp bilder när allt är klart. Denna bild hittade jag på Jysks hemsida, visst är det snyggt!?
I morgon ska vi hämta soffan vi köpt på "blocket" *tjo ho*


Det är skönt att ha något att se fram emot nu när mörkret är här, jag tycker verkligen inte om denna årstid. Mörkt, kallt, regnigt och ruggigt... Många tankar finns också på min häst Lilleman, han dog ju i oktober för två år sedan:-( Det är lätt att bli lite deppig med andra ord... MEN! Nu ska vi inte måla f*n på väggen utan se fram emot vårt "nya" fina hem! Tänk bara att vi ska få en diskmaskin... det blir grejer det:-)
Ha det bra där ute i höstrusket vänner!

4 kommentarer:

Anonym sa...

vilket fint skåp! förstår att det känns segt nu men tänk vad skönt när allt är klart sen! :)

Cilla sa...

Visst är det roligt när man får något till hemmet?!? Jag ser så fram emot att få inreda mitt nya hem i USA... men det lär nog dröja.. men då kan vi gemensamt säga "skönt nu när det är klart"

Anonym sa...

Fint skåp! ska bli kul att se bilder när det är klart i hemmet :)

Anonym sa...

Skåpet är jättesnyggt! Du vill inte byta mot mitt IKEA-skåp!? ;-);-);-)