onsdag 24 september 2008

Min fina hösttjej...

Jag gillar inte hösten något vidare för att det känns som en påminnelse om att det kommer bli mörkt och kallt men dessa bilder på min Hilda får mig att mjukna... Vad fin dotter jag har och vilka fina färger hösten har! Kransen har hon gjort alldeles själv på kyrkans barntimmar... Visst är den fin! Ps! Är det någon som vill ha äpplen så är det bara att komma och hämta. Vi plockade upp alla som låg på marken igår och idag(se bild) finns MASSOR på marken igen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hm.. vi har ju snart bil så vi kan nog tänka oss ett äpple eller två, vill göra äppelkaka - vi kan till och med plocka dom själva ;)

Jättefin krans! :)

Anonym sa...

Vad fin Hilda är på bilderna!

ps. Ser fram emot äppelkaka imorgonkväll då! ;-)

Cilla sa...

Nu ligger du uppe på min länklista också :D