tisdag 2 september 2008

Födelsedag och premiäråk...

Idag fyller jag år! Nu börjar det nästan bli jobbigt ju, va tusan! 35 år!!! Ja ja, det är bara att gilla läget. Mamma kom ner en stund och jag fick en toppenpresent, en eltandborste. Av Niklas och barnen fick jag en deo(hm?) några sockar och en spännande bok. (jag kommer ju få ett nytt kök så jag hade sagt att inte villa ha någon present men barnen vill ju gärna ge ett paket) Av Hilda och hennes pappa fick jag en jättefin bok med en massa smarriga sallads-recept. Efter fikat var det dax för Valter att köra sin nya cross på Backabanan.

Ni må tro att det var en stolt kille som puttrade iväg... han körde jätteredigt och försiktigt.

Man blir törstig efter några heat!

5 kommentarer:

Sarah sa...

åh Lotta! missa juh att du fyllde år igår! förlåt!! :(( Va d därför du undra om jag kollat på din blogg? Hihi. GRATTIS i efterskott!

MEN jag har present till dig! Köpt på Cypern, så den har färdats låångt! Kram

Anonym sa...

grattis i efterskott!! :)

vilka härliga bilder på valter, han är så mysig :)

Anonym sa...

Ha ha Sarah! Jag menade nog mer att det fanns fina bilder på Judith och hennes goa syster;-) Åh! Paket till mig!!! Nu blir jag nyfiken ju...

Tack för era grattis:-)

Anonym sa...

Så söt (får man säga så?;-)) Valter är på sin fina KTM!

Anonym sa...

Grattis Lotten.. Kram Annika