fredag 5 september 2008

Hm!...

Hilda och jag har varit lite krassliga några dagar, som tur är verkar det som det var en snabbisförkylning för nu är vi båda piggare igen. Igår hade vi lite långtråkigt, då kom vi på att vi hade några förpackningar med sån där ansiktsmask. Eftersom vi tyckte att vi blev såå snygga så var vi ju tvungna att ta några egobilder... Judith blev lite nervös och undrade vart hennes mattar tagit vägen, hon gjorde sitt bästa för att tvätta bort smörjan! Ha ha...
Jag hade ju vilat ganska mycket under dagen och med några alvedon i kroppen begav jag mig till ridskolan för att vara med på hoppträning(det var verkligen inte igår jag hoppade) Niklas jobbade så Hildas pappa var toppensnäll och hade både Hilda och Valter hos sig(jag har verkligen världens bästa ex, jag är så glad att det fungerar så bra)
Det gick faktiskt helt okej på hopplektionen, jag rider ju en kanonduktig häst. Det känns så otroligt bra att ha börjat rida igen, det är ju verkligen mitt intresse!
Jag har efter sisådär fyra år lärt mig hur man scannar in gamla foton i datorn, så teknisk är jag. Här hittade jag två bilder på mig och min älskade änglahäst Lilleman...
I morgon lämnar vi jyckarna på ett hundpensionat och drar till Växjö för att fira Viggo som fyller ett år. Jisses! det känns ju som det var igår han föddes!!! Trevlig helg...

Inga kommentarer: