fredag 12 september 2008

En utmaning...

Jag fick en sk utmaning av Emelie-Berit Jag antar att det bara är att kopiera frågorna och skriva egna svar... Lite trögvarning på mig va?

Fem saker i min frys: Alldeles tjockt med is och snö! Har inte brytt mig eftersom vi ska slänga skiten snart(tur är väl det för det finns minimalt med plats) Färdiga köttbullar, bacon, några "Viktväktarluncher" en falukorv och smarriga märgben till jyckarna!

Fem saker i min garderob: Oj! Vilken tur att jag precis fått en garderob så jag kan svara på denna frågan. Jag har tröjor, byxor, strumpor, underkläder och tights i min garderob. Allt ligger i perfekt ordning eftersom jag nyss rensat och vikt in kläderna i den.

Fem saker i min väska: Plånbok, mobil, lypsyl, läppglans och gamla kvitton som jag inte orkat slänga.

Fem saker i min bil: Hundbur, hundhår, tuschpennor, ritblock samt en ny fräsch Wunderbaum!

Fem personer jag utmanar: Flera bloggisar jag känner har redan blivit utmanade... Du som läser och har blogg får gärna känna dig utmanad av mig... Tjing tjing!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

lite avundsjuk över ordning i garderob...komemr du och städar min med när du ändå har flyt? ;)