onsdag 3 september 2008

Hösten är här...

Visserligen är det mörkt nu men inte riktigt såhär mörkt! Det är jag som inte kan använda kameran därför denna kassa bildkvalitet. Det enda positiva med hösten är väl att man kryper upp i soffan och kvällsmyser med levande ljus. Jag har aldrig gillat höst och vinter, jag vill ha ljust och varmt året runt(född i fel land kanske, ha ha!) Hilda har sagt att hon har ont i halsen i några dagar och på eftermiddagen kände hon sig riktigt hängig. Feber hade hon också så jag är hemma med henne i morgon, känns rätt skönt för jag känner mig inte riktigt kry jag heller. Jag hoppas att jag orkar rida i morgon, vi ska hoppa! Jag har inte hoppat på ca 10 år så det är väldigt pirrigt. Nu ska jag krypa ner i sängen... Godnatt vänner!

3 kommentarer:

Elin sa...

Lycka till med hoppningen ikväll! Jag längtar tills jag har tid och råd (!) att ta upp ridningen igen.
Hösten kan vara riktigt mysig när man får anledning att klä sig i stövlar, regnkläder och gärna sydväst och trotsa regnet och känna sig så duktig när man sedan kommer in och kan sitta och njuta bland alla värmeljusen.

Anonym sa...

vad mysigt ni såg ut att ha det det :) hoppas att du känner dig tillräckligt frisk så att du kan vara med på ridningen iaf :)

Anonym sa...

Bara att bita ihop och kom igen.. vad är väll en liten förkylning..hmm.Fortsätt uppdatera bilderna..Jag och Tova vill se mer av er.. Kram Annika (Tova varit hemma i 2 dagar med pannvärk o halsont)