måndag 8 september 2008

Ettårskalas!

Japp! Nu är Viggo ingen liten bäbis längre, han har fyllt ett år! I lördagsförmiddag lämnade Judith och Silver på pensionatet i Berghem(Jag är så glad att vi hittat det stället, toppentrevligt på alla vis) Efter att vi hämtat upp mormor i Borås åkte vi ner till Växjö. Varför skulle min syster bosätta sig 20 mil bort? och inte nog med att det är lååångt så är ju vägen dit hur seg som helst att köra... Nåväl! Tur att staden och familjen vi besöker är så toppen, då kan det vara värt den tråkiga bilkörningen!
Världens sötaste ettåring! Hilda är verkligen redig med att hjälpa till med Viggo, hon har matat och fixat med honom hela helgen. Här öppnar Viggo några paket(kusinerna var inte sena att hjälpa honom att få av pappret)
Nu har han alla färger på "Brio-bilarna" Goda däck har de oxå.. ha ha
Valter tackade inte nej till tårta...
Såhär fint rum har Viggo... här brukar Niklas, jag och Valter sova när vi hälsar på. Mormor och Hilda sover i ett annat rum.
Förövrigt kan jag meddela att vi har ett sprillans nytt kök hemma som väntar på att bli ihopskruvat och uppsatt *jublar* Det ska bli såå härligt att få upp det, jag längtar.... Ha det fint! / Lotta

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder! :-)

Anonym sa...

du är utmanad! ;)