onsdag 31 december 2008

Jäkla SKIT!!!!

Mamma har ju fått tag på en ny lägenhet i Borås. Det är en trea i ett supermysigt hus, byggt 1905. Jag åkte in häromdagen för att hjälpa henne lite i den nya lyan och jag blev såå glad att det fanns gott om parkeringsplatser utanför!(det är inte lätt att hitta runt "Lugnet" annars) När jag skulle åka hem några timmar senare fick jag klart för mig varför det var så många lediga platser!!! *morr* Jäkla skitfåglar!!! Idag är det Nyårsafton och vi är väl uppe men inte så mycket mer än så... Det ska trots förkylning och feber bli mysigt att fira nyårsafton. Vi ska käka lite gott och tända en brasa...

Jag och resten av min flock önskar er alla ett gott nytt år!!!! Kram Lotta

2 kommentarer:

Cilla sa...

Ja det var ett skitigt slut på året... Hoppas att 2009 blir bättre!
GOTT NYTT ÅR!

Anonym sa...

Gott nytt år!!!
Eva