onsdag 22 juli 2009

Semestertider...

Morsning på er! Jag tänkte att det var på tiden att jag sparkar lite liv här;-) Sommaren börjar lida mot sitt slut... Vi har börjat jobba igen och det känns väl sådär... Vi har haft en alldeles underbar semester, vi är såå glada för vårat lilla hjulhus! Jag satt och kikade igenom lite gamla bilder på datorn och hittade några foton från sommaren -05 Vi hyrde en gammal husvagn och drog till Öland.... Förtält tyckte vi verkade "pöligt" , vi nöjde oss bra med ett parasoll... det tog ju ca 5 sek att få upp;-) Behöver jag skriva att jag nästan blir illamående av att se bilden på vår Renault? ;-) Hoppas att ni haft en skön sommar och håll tummarna att solen kommer fram igen för det känns alldeles för tidigt med höst nu! Kram L



2 kommentarer:

Ellinor sa...

Visst är det kul att kolla på gamla bilder, jisses vad barna växer (vad säger det om oss). Vi har inte varit ute med vårt hjulhus än, längtar! Kram Lotta

Anonym sa...

Oj, vad liten Valter var. Har han verkligen varit så liten! ;)