lördag 24 oktober 2009

Tittut!!!!

... Nya tag såhär i värsta höstmörkret! Jag har inte haft lust eller tid att blogga. synd och skam eftersom jag gillar att ha en alldeles egen blogg i cybervärlden ;-) Det är ett bra sätt att föra dagbok, det är skönt att skriva av sig och det är roligt att lägga upp bilder på vad vi gör!
Jag tänker inte skriva ett superlångt inlägg nu för då slutar det med att jag är tömd på energi och formodligen har tröttnat så det går några månader till nästa inlägg ,-)

Jag jobbar helg och det känns helt okej eftersom vi har haft lite helgstämning hemma ändå... Visserligen utan gott vin men man kan ju ha trevligt ändå;-) Niklas har varit ledig både fredag och lördag. Ikväll kom våra goa grannar in, vi käkade pizza, tjötade och strökollade på "Dansbandsgalan" Jag fick avbryta och åka till jobbet, hade ju helt klart varit mysigare att stanna hemma i soffan men jag var ändå glad att det blev lite helgstämning trots att det är jobbhelg :-)
Nä, nu ska jag nog ringa mamma och prata bort en stund... Tjingeling!

Inga kommentarer: