onsdag 28 oktober 2009

Jag vill...



¤ Ha hem min dotter. Jag vet att hon trivs alldeles förträffligt bra med mormor hos moster Sophia, Stefan och lille Viggo i Växjö. Det känns bara så längesedan, det beror nog på att hon var borta en hel vecka för några veckor sedan (Turkietresan)

¤ Ha en kul extrajobb! Jag har inga planer på att sluta jobba natt men jag vill gärna tjäna lite bättre och hitta på nåt kul! Dessutom tycker inte Valter det är jättekul att gå hemma och dra med morsan sin så han skulle inte ha något emot att vara på dagis lite oftare... Ett extrajobb med djur hade ju varit drömmen... Hästar, kossor eller varför inte svin? ;-)

¤ Åka på Spa! En tripp till Säröhus vore underbart! ... det behöver jag och sambon! Vi behöver ladda batterierna...

¤ Rida oftare än en gång i veckan! Jag letar med ljus och lykta efter en trevlig kuse som jag kan bli medryttare på. Drömmen vore att kunna träna lite för instruktör också ;-)

¤ Få mer energi till att motionera, jag får liksom aldrig tummen ur... Jag tycker dessutom att det är ganska trist... (hittar jag en häst eller ett extrajobb med kroppsarbete så löser det ju lite av denna punkt)

¤ Att denna vinter ska svischa förbi i en väldans fart! Jag är redan trött på alla kläder, skor, mössor och vantar som trängs i hallen... Det är jobbigt med kylan och mörkret:-( Jag vill ha ljus och värme.. Hit med våren och sommaren!!!

¤ Hitta en riktigt bra bok att läsa...

... det var lite av min "jag vill-lista" Det finns självklart 1000 saker till men detta var vad jag tänkte på precis nu:-)
Ha det fint....... / Lotta

Inga kommentarer: