måndag 26 oktober 2009

En mor & dotter dag!

Idag åkte jag och Hilda till Gekås! Jag ville göra något med Hilda nu när hon har lov och en tripp till Ullared kunde ju vara lite kul tänkte jag.... och mååånga tusen till;-) Vi fick stå i kö en stund innan vi fick komma in. Vi handlade för en rejäl slant men vi fick ju med oss ett rejält lass hem också;-) När vi skulle äta innan hemfärd träffade vi på den här annorlunda mannen :-) Jag kände igen honom från tv, visst var det någon dokumentär för några år sedan om denne "kung" ? Kul typ :-) Nu ska jag slänga mig på soffan lite, ikväll ska vi ha teori på ridskolan.... Undra vad det ska handla om. Lite trist att inte rida men men, det kanske är bra för min rygg att vänta en vecka till ( den är förresten mycket bättre, skönt som tusan!) Hilda har åkt buss till mormor. I morgon tar de tåget till Växjö för att spendera några dagar hos Viggo och hans föräldrar :-)
Tjing tjing från mig...

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Hej Lotta! Vad glad jag blir att du är tillbaka igen! Jag är också sugen på gekås men bävar inför julrushen....kram på dig!

Åza sa...

haha..Det e ju han...Visst var han med i Filip å Fredrik..hihiKul typ ialla fall :)