torsdag 18 februari 2010

Nu snöar det... IGEN!!!

... Visst har det varit härligt att ha en riktig vinter med massa snö men nu räcker det! Jag är förbaskat trött på snön nu.
Nog om vädret! Svärmor gör framsteg varje dag, hon är redan uppe och går :-) Helt otroligt! Det är så roligt att se :-)
Lilla hästen jag rider är halt :-( Han markerade på ett framben förra veckan så jag har bara varit ute och lett honom litegrann. Vi får hoppas att det bara är en sträckning eller något så han blir pigg och glad snart igen.
Annars då? Jo, igårkväll kom min syster med sin familj hit. De sov här inatt för tidigt i morse körde jag dem till Landvetters flygplats. Sophia fyller 40 år och de firar det i härliga Egypten :-) Jag brukar köra folk och fä till flyget, det är kul att hjälpa till men jag måste säga att jag börjar bli ganska sugen på att flyga iväg själv ;-) Jag borde kanske köpa mig en trisslott till... Jag vann ju tusen riksdaler för några veckor sedan... vem vet, jag kan ju ha tur igen!
Nä! Nu ska jag passa på att njuta av lugnet. Hilda är hos sin pappa och Valter sover sött. Niklas, Judith och Curry ligger i soffan, jag ska se om det finns någon plats kvar till mig :-) Sköt om er och kör försiktigt!!!! Kram/ L8

Inga kommentarer: