onsdag 2 februari 2011

Fy tusan vad gött det ska bli!!!...

Efter frukosten på lördag vinkar Hilda och jag hejdå till grabbarna och prickvovven minsann! Vi ska iväg till Varberg för att bo på hotell, gå på bio och se på "Änglagård 3" Det ska bli underbart skönt och roligt.. Hilda fick det i julklapp och vi har väntat på denna helg må ni tro :-) Här är en bild från hotellets lilla spa... Här ska njutas :-) Annars lunkar vardagen på... Niklas har haft en dosa på sig ett dygn, en dosa som fungerar som ett ekg. Fördelen med det är att han kan röra sig fritt och vara hemma. Bra att de kontrollerar och förhoppningsvis går det fortare till nästa operation. Jag rider lektion på ridskolan men har knappt varit i stallet i björketorp på ett tag... Jag känner att det har varit lite skönt att vara hemma när det är som det är... Jag har dessutom endel att fixa för nästa vecka kommer en värderingsman från banken. Det är bara bra att ligga steget före om det nu blir aktuellt med något annat boende. Idag fick jag för mig att måla det stora linneskåpet vi har i sovrummet, jag fattar inte varför jag inte gjort det tidigare för jisses vilken skillnad!!! Det ser inte alls så stort och klumpigt ut längre! Här är en gammal bild, jag ska fota ett nytt så ni får se. På denna bild är väggarna blå, det har vi tack och lov målat vitt för längesen ;-)

Nä! Nu ska jag sätta mig och fylla i ett viktigt papper. Jag vill bli blodgivare och då är det en massa frågor man ska besvara minsann... som tex "Har du injicerat narkotika eller anabola steroider?" "Har du tatuerat dig?" "Har du bott utanför Norden samanlagt tre år eller mer?" Ja, en massa frågor är det och det är ju himla viktigt... Sköt om er!!!

Inga kommentarer: