torsdag 17 april 2008

Sjuk... igen!

Valter har feber... igen! Jag vaknade häromnatten av att en liten grabb kom tassande till min säng, en liten grabb som var stekhet! Det var ju inte längesen han var sjuk och hade feber så det kändes väldigt konstigt att han blev sjuk så snart igen... Som tur var så hade pappa två lediga dagar nu så vi slapp ta VAB(jour visseligen men det brukar ju vara "lugnt") Jag hade ju lovat bort mig till att arbeta extra på dagcenter och det ville jag gärna göra. Jag brukar ju vara i "Lilla gruppen" på DC men dessa två dagar har jag fått arbeta som handledare till två supersköna grabbar:-) De jobbar några dagar i veckan på ridskolan i Örby och det var ju inte fy skam för mig att få vistas i ett stall med massa fina hästar:-) Det är så kul att jobba extra på DC, jättegoa jobbarkompisar och roliga brukare:-)

Niklas åkte till jobbet nu i kväll, de spelade "Macbeth" för sista gången i afton. Hilda åkte till pappa-Tomas så det blev bara Valter, Judith och jag kvar hemma... vi roade oss med att spela memory en stund! Judith förstod inte alls varför vi vände upp och ner på alla kort... vi kunde ju kela med henne istället ju;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tror nog att Valter kommer gilla födelsedagspresenten som jag hittat till honom! :-D *hemlighetsfull*

Anonym sa...

Förresten, glömde ju! Stackars Valter som är sjuk igen!

Anonym sa...

haha, sista bilden var väldigt talande! :)

hoppas att valter blir frisk snart - kan inte vara roligt att vara sjuk igen, stackarn.