söndag 31 augusti 2008

Nu börjar det hända grejer i kåken...

Efter att vi bestämt oss för att bo kvar här på Vårkullavägen(iallafall i några år till) har vi nu satt igång med några viktiga projekt! Klädförvaringen har varit en smärre katastrof, så det är underbart att berätta för er att det numer finns garderober med superduperlyxiga trådbackar inne på toaletten*Jippieee*
Denna helg har tillbringats nattetid på mitt jobb och efter några timmars sömn har jag sorterat, slängt och vikt in kläder i garderoberna. Shit! Vilken tid detta tar! Men fint och fräscht blir det.
Vågar man sig in på toan?

Jag fattar inte vart allt kommer ifrån? Jag är nog en samlar-råtta...
Trådbackar är en fiffig uppfinnig... Nu börjar det likna nåt väl?

Efter middagen stängde Hilda och Valter in sig på Hildas rum en lång stund, det händer inte så ofta att de leker så jag undrade vad som var i görningen... Gissa om jag blev förvånad och glad att få slippa ifrån kläderna en stund när jag fick en inbjudan till en "Hard Rock Halleluja"-konsert! Hilda spelade på sin Keyboard och Valter gnuggade ihop sina stämband till en fasansfull monsterröst, Ha ha! Gullungar!
Vart är Niklas då? Jo! Han är i Vara och spelar i eftermiddag. Han kommer nog inte hem förrän i morgon för han är och köper en grej till en av oss i familjen.... H*n kommer bli överlycklig!!! Bilder på det kommer senare.... Kram kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

vad gulliga de är! gillar verkligen valters frisyr :)