onsdag 18 november 2009

Jag saknar...

... SOLEN!!! Fy tusan vad tråkigt allt blir när det är sånt här "pissväder" Idag har det regnat konstant hela dagen :-( En "prick-polare" hörde av sig idag och undrade om vi skulle ses och tur var väl det annars hade vi nog inte gått ut alls. Rejält påklädda traskade vi ut och lät jyckarna springa av sig på en äng. Det var faktiskt rätt skönt att få en nypa luft! Hilda fick sin svininfluensavaccination idag, jag hoppas att vi andra kan ta den snart också. Jag var verkligen emot att vaccinera oss innan men efter mycket fundering så tar vi den. Judith och katten Curry börjar vänja sig vid varann. Det tar tid märker jag... men skam den som ger sig ;-) En kväll la vi några kalvkorvsbitar på Judiths rygg och de var så frestande att katten inte kunde låta bli att kliva upp på Judiths rygg och kalasa upp dem. Judith blev matad och belönad för att hon var redig och tillät detta spektakel :-)
Annars rullar vardagen på.. Tack och lov att tiden ändå går rätt fort för jag längtar till våren. Tänk när vi får ta ut vårt hjulhus igen, det blir grejer det!
Vi har bokat biljetter till genrepet för "Idol" på Skandinavium och det ser vi alla fram emot, det ska bli superkul! Ha det bra ! / Lottapotta

2 kommentarer:

Cilla sa...

Det lat kul med genrepet till Idol!!!

Anonym sa...

Ja, det var inget kul väder men vi hade kul i alla fall. Nåt måste det ju vara som vi gillar, för några dagar senare gav vi oss ut IGEN i ösregn....Vi är nog inte riktigt normala....ha ha ha