tisdag 24 november 2009

Tänk om man vore en björn...

... då hade man sovit gott nu! Jag vet att jag är gnälligt och tråkig men va tusan, det är ju skittråkigt väder och mörkt! :-( I dag var båda barnen iväg och jag hade ingen energi att göra något vettigt så jag låg under täcket och läste/slumrade. Vid lunchtid ringde en god vän och frågade om vi skulle ut i skogen en sväng, hon tänkte låna med sig sin svärmors 9 mån Dalmatinerhane isf... Självklart fick det mig att studsa upp på en gång:-) Det var skönt att komma ut och få lite luft och jyckarna lekte som tokar :-) De sprang i alla vattenpölar, brottades och boxades... Den synen kan få vilken surpotta som helst att dra på smilbanden ;-) Tack N för du drog ut mig idag :-)
Det är synd om mamma! Hon har under en längre period haft ont i sina åderbråck så i måndags blev hon inlagd på Borås lasarett. Hon ska opereras och jag håller tummar och tår att det går bra och att hon slipper smärtan! Till helgen kommer syster med familj upp och hälsar på oss, det ska bli mysigt... Sköt om er därute!!! kram kram

3 kommentarer:

Ellinor sa...

Ja fy för mörkret, inte ens hundarna tycker om att gå ut nu. Hoppas att mamma blir bra i benen nu! Kram på er Skenebor.

Anonym sa...

Skickar en hälsning till din mor och dig också förstårs.

Anonym sa...

HOppas att din mor blir bra i benen snabbt! Styrkekramar fran oss