onsdag 12 januari 2011

Hej 2011!!!

Tjena hej!!! Då är det väl på tiden att jag sticker in näsan i denna blogg ;-) Det är nytt år... 2011 minsann!!! Jag önskar inget hellre än att det ska bli ett bra år... mest av allt så önskar jag att min älskade sambo, Valters pappa.. Niklas får "tillbaka sitt liv" Han har ju problem med sitt hjärta och det blir ju inte bättre :( Nu är det snart läkarbesök igen och nu ska vi verkligen försöka få läkarna att förstå att såhär kan vi inte leva.. Det är såklart jättesynd om Niklas som ständigt går med oro i kroppen, han känner sig trött och matt, han vågar inte ta i. Det är tråkigt för oss andra i familjen.. Visst försöker Niklas hålla skenet uppe och vara glad men jag saknar den riktigt goa och glada Niklas... Jag känner mig taggad för nästa läkarbesök, jag ska slå näven i bordet.. Det måste finnas något att göra!!! Vi har hur som helst haft en fin jul och nyår.. Vi hämtade upp mormor, åkte ner till Växjö och firade jul med min syster, hennes man och charmtrollet Viggo.. Vi firade även med Syrrans mans syster med familj(hängde ni med? ;-) Det var en härlig julafton :-) Vi firade jul igen med Niklas släkt när vi kom tillbaka från småland... Himlans trevligt det med :-)Nyår firade vi hos våra goda vänner i Fritsla.. Det var några andra par där med och vi åt/drack och partade som sig bör en nyår :-) Hilda firade nyår med en kompis och hennes familj och Valter firade med Hildas pappa Tomas :-) Nä.. Nu har jag skrivit väldans mycket.... Nu hinner jag inte sitta här! En bild på världens finaste ungar hittade jag här.. Håll till godo! Tjing på er därute i vintern....

Inga kommentarer: