söndag 16 januari 2011

Slaskväder!!!

Tjena hej! Helgen blidde rätt så bra trots allt. Valter och jag åkte in och hämtade hem Niklas vid lunchtid igår... Vi hade lovat Valter att han skulle få köpa ett tv-spel för sina julklappspengar så han var superglad... Få hem pappa ch köpa ett spel han längtat efter, vilken lycka :-) Vi stannade även till på en restaurang för att äta. Servitören visade sig vara en gniden typ så det stället kommer iaf jag att bojkotta. Notan var faktiskt ganska tilltagen med tanke på att de tog ut hutlösa priser på vanligt vatten m,m När Servitören drog mitt kort i apparaten frågade han om han skulle dra på notsumman eller lite mer!!! Men hallå!??? Vadå tigga? Hade maten varit mer än superb, om vattnet kostat några kronor och vi inte behövt vänta onödigt länge på att få vår mat så hade jag gladeligen lämnat en liten dricks men att be om det så tycker jag var i fräckaste laget! Nåväl... myskväll igår med lite godis och film. Ídag söndag har Valter kört med sin cross på Backabanan :-) Han tyckte det var lite ovant att köra med dubbdäck och att köra på stora banan var inte helt lätt... Redig kille som vågade sig ut bland de stora killarna på banan iaf :-)
Nu har vi precis kollat på "Solsidan"! Underbart program, ha ha!!! Nä, nu ska jag vika lite tvätt sen blir det bingen... Tjing på er!!!

Inga kommentarer: