måndag 17 november 2008

Nu börjar jag bli tjatig kanske...

... MEN JAG ÄR SÅÅ GLAD FÖR KÖKET! Nu fattas bara tapeter och målning av taket. Barstolarna fyndade jag på "Bosättningspiraten" i Rångedala. Exakt samma stol har jag kikat på, på Skene järn och där kostar de ca 1200 kr/st. I Rångedala kostar de 850 kr/st!




En annan grej vi är himla nöjda med är sittbänken med förvaring som står under fönstret.
Nä! Nu ska jag åka till soptippen med det sista skräpet efter renoveringen, släpet är fullt med bröte! I eftermiddag ska vi hälsa på barnens nya kusin:-) Niklas bror Torbjörn och hans sambo Lena fick en liten tös förra måndagen... Jättekul!!!

Tjing tjing....



4 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt det blev!! förstår attdu är nljd med köket! och kul med babyn, bilder! ;)

Anonym sa...

Bra jag stavar... jaja, men ni förstår nog

Anonym sa...

Kul med uppdaterade bilder! Det är verkligen supersnyggt köket! Hälsa Torbjörn, Lena och bebis från oss i Småland!

Cilla sa...

Det blev ju jättesnyggt kök! Det förstår jag verkligen att du är nöjd med!!!