torsdag 20 november 2008

Torsdag... veckans höjdpunkt!

Japp! Då är det ridning för mig. Idag red jag denna fina kuse, Doris! Jag är så glad att jag börjat rida igen:-) Min barndomsvän Mira var bussig och kom hem och passade Valter medans jag var iväg. Det är ett himla pusslande med barnvakt för att jag ska kunna ha en kvällsaktivetet eftersom min kära sambo jobbar många kvällar men det har faktiskt löst sig över förväntan. TACK som f*n säger jag till er som hjälper till, det betyder så mycket! En annan kul grej idag var att jag fick besök av en god vän vid namn Stina. Hon och hennes man sålde sitt hus här i Skene för några år sedan och flyttade ner till Varberg. Vi ses tyvärr inte så ofta så det blir mycket att "tjöta i kapp" när vi ses;-) Vi träffades nere i byn och käkade sushi... helt sjukt vad gott det är!



Nån som är intresserad av en gammal unken husvagn? Vi har haft den som "kök" medans vi renoverade vårt kök i huset, toppen bra! Det finns säkert potential eller vad det heter för vagnen.... Jag vet inte om det är min näsa som är extra känslig(jag spyr nästan av att bara öppna dörren) eller om det är en trevlig doft a ´la 1974 års modell... *fniss*



Inga kommentarer: