måndag 16 mars 2009

Ja ha! Så var det vardag igen... Några lediga dagar går fort minsann. Vi åkte ju till Rosenlundsbadet i Jönköping i lördags och det var verkligen jättetoppen! Vi badade och busade i vattnet hela långa dagen:-) I söndags var vi på dop i Toarps kyrka(Dalsjöfors) Det var Hanna, niklas brorsdotter som döptes. En fin och lättsam stund i kyrkan, prästen var riktigt underhållande att lyssna på. Lilla Hanna Stina skötte sig alla tiders när hon döptes:-) Efteråt bjöds det på smörgåstårta och tårta hemma hos familjen på Granvägen, Mums;-)
Idag har vi varit i skogen och grillat(det börjar bli en klassiker;-)) Sarah kom från Gbg med Sune och nytillskottet Ebba(Schäfer) och Ulrika kom med Sally från Svaneholm. Vi hade en riktig toppendag med en massa bus och tjöt:-) (många av dessa bilder har jag fått lov att ta från mästerfotografen sarah, tack snälla) Först kommer en massa bilder på Judith när hon flabbar för fotografen, jag har aldrig lyckats fota när hon skrattar så jag är såå glad för dessa fina bilder:-) Visst ser hon livsfarlig ut? ;-)... man kan ju passa på att räcka ut tungan mitt i flabbet oxå! hi hi











Stor och liten poserar...







Valter tröttnade på busvalpens pirayatänder och kom på ett smart sätt att undvika det;-)





Lilla Ebba var lite frusen efter en stund i skogen... självklart fick hon krypa in i min jacka:-)








Valter och Ebba busade även ute.... Han gapskrattade när hon hoppade runt och anföll honom, den lilla ettriga Ebba.-)







Tre vackra vuxna vovvar.... Prick-polarna!!!!

På eftermiddagen tog Valter och jag en liten cykeltur med Silver. Vi cyklade och mötte Hilda som skulle hem efter att ha lekt med en kompis efter skolan... Härligt att det är ljusare längre nu... Nu vill vi ha vår:-) Ta hand om er/ Lottapotta









3 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj, nu är jag helt kär i Judith. Guud så söt hon är när hon skrattar. Lilly är snål med skratten och skrattar nästan bara när vi kommer från jobbet och då har vi ingen kamera redo direkt. Lyllos Lotta som har det på bild....

Cilla sa...

Vilka härliga flinbilder!!!

Sarah sa...

får fota Judith nån mer gång! eftersom hon skrattar när jag skrattar, hehe. underbart med grillklassiker.. gött med korv..