torsdag 7 februari 2008

En väldigt trevlig förmiddag!

När Hilda blivit skjutsad till skolan och Niklas åkt till sitt jobb kröp jag och valter ner i sängen en stund till och myste med lite film(vi är inte så morgonpigga i vår familj, men å andra sidan jobbar vi ju lite knäppa tider oxå;-)) När vi steg upp någon timme senare så märkte vi att det där stor gula klotet som finns uppe i skyn faktiskt visade sig idag... UNDERBART! Judith ville ut och vi var inte sena att hoppa i kläderna efter frukosten. När jag var på utbildningen förra veckan träffade jag på en god vän jag inte sett på länge(hon var vikarie på vårt jobb för många år sedan) Hur som helst, vi bytte mobilnr och sa -vi får försöka ses snart, tiden bara går ju!!! Jag skickade iväg ett sms idag och frågade om hon var hemma, visst var hon det, det passade bra att vi kom upp:-) Gissa om Judith tyckte denna grabben var skoj att leka med:-) Bullterriern Leo 2½ och hur cool som helst!
Tjena! -var har du prickarna grabben?
Tjo hoo! Ta mig om du kan!!!!
Hundarna ville busa precis där vi stog och lille Valter tröttnade på att ramla omkull så han fann en lösning på problemet;-)

Vilken skönhet va?! Det är inte utan att jag blir ridsugen... Judith tyckte hon var stooor(och det är hon allt, 170 i mankhöjd om jag inte hörde fel)

När vi kom hem så lade sig judith och sov länge...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, Valters idé var riktigt smart!

Anonym sa...

Hoppsan, vilken rolig dag. Spontant blir oftast bäst. Jagar aldrig Judith hästar?? Vilken söt liten Leo då...