torsdag 21 februari 2008

Det skulle kosta 2342 kr...

... men jag betalade endast 675 kr :-) Efter jobbet idag stannade jag till på Team Sportia och jag trodde jag såg i syne när de reade ut jättefina kläder för halva reapriset. Jag som har tröjbrist blev såklart superglad och plockade åt mig en rejäl hög. När jag kom hem bad jag Niklas hämta en miniräknare, han slog in ordinarie pris medans jag visade plagg efter plagg. När sista plagget var visat såg han riktigt svettig ut när han nämnde vad saldot blev, sedan visade jag kvittot och summan jag betalat... Hoppsan! Ibland har man shopping-flax:-) På eftermiddagen idag har Hilda lekt med en jämnårig tjej från basketlaget och kan ni tänka er, jag och Judith fick också en väldans trevlig stund för Frida som tjejen heter tog med sin mamma Pia och familjens fina Irländska Setter "Mimmi" Vi gick ut i ösregnet och lät jyckarna busa på ängen.
Senare på kvällen efter bad och sedvanliga kvällsbestyr ville Valter gå upp och lägga sig själv, som en stor kille! Jag och Niklas såg på varann och blev förvånade över hans idé... Shit! är han ingen bäbis längre? Vi fick varsin godnattpuss och tillhörande kram sedan vände han om och skuttade upp för trappan... Jag var helt övertygad om att han skulle ropa eller komma ner efter någon minut men hör och häpna, han SOMNADE! Lille goa grabb, vad vi älskar dig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att du inte visade någon bild på den irländska settern.. Jonathan har ju någon knepig idé om att han vill en sådan nämligen ;)

Vilka rea-fynd!

Anonym sa...

Vilket fynd då är det roligt att handla.

Alice Johansson sa...

Det var riktig shopping det, kul. Det ploppar upp hund efter hund borta i skene nu... Nu har ju Judith massa polare, kuligt

kram på er

Anonym sa...

Vilka fynd du gjort! Själv måste jag handla en baddräkt till babysimmet som börjar på onsdag! Viggo har redan fått minismå badbrallor! :-)