tisdag 26 februari 2008

Kapten V.Wikström!

Oj! Vad dagarna rusar iväg! Det är extra jobb på dagcenter och kurser förutom nattjobbet så det "ruschar på" Vi håller dessutom på att fräscha upp lite i våran kåk. Sovrummet har bla fått ny färg på väggarna(bilder kommer)

I kväll åkte Valter "båt" i badkaret. Baljan som vanligtvis är fylld med hans badleksaker förvandlades till en jättefärja och Valter var självaste kapten! Leksakerna fick agera besättning och gäster ombord... ärligt talat kan jag inte begripa hur både gossen och leksakerna fick plats:-) Just nu är Valter inne i en ritperiod och han är verkligen jätteduktig tycker jag(Hm! Jag kanske är liite partisk:-)) Lägg märke till att han ritat "snirklarna" i öronen;-)
Till sist en liten idolbild på familjens prick! Här försöker hon intala sig att det är skönt att ligga i en "puff" Det är verkligen en träningssak att kunna ligga i en sån! Hennes syster Alice får väl lära henne när hon kommer hit nästa vecka, för det vet vi att hon är en hejare på att ligga i! Det ska bli så kul att du kommer Alice!!! :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag längtar.... :))) Men jag tycker att du sköter dig bra syrran, övning ger färdighet.