torsdag 8 maj 2008

Åh vad härligt väder!!!!

Det är ju inte klokt vad underbart lätt allt blir när det är sol, varmt och torrt ute! Idag har jag jobbat på dagcentret i Kinna och vi(Linnea och jag) cyklade dit, det var inte min idé*fniss* En härlig dag med roliga arbetskamrater och brukare! När jag kom hem var jag tvungen att hoppa ur kläderna och ställa mig under takfläkten i vardagsrummet, det fläktade något. Ni som varit här vet ju att vi har en jäkla seg backe upp till oss och i eftermiddagssolen kändes det som den aldrig skulle ta slut. Till middag åt vi grillad kyckling, bulgur, kall sås och sallad... riktigt smaskens:-) Visst smakar det extra gott när man äter utomhus? Senare på kvällen när det svalnade av lite ville jyckarna ut på lite bus!
Denna skogen är såå fin, vi älskar att traska här! (det finns några dyhålor oxå som Judith gärna badar i*urk*)
Supercykel!
Superkille!

Inga kommentarer: